tisdag 10 maj 2011

Det är nu konstaterat

Bild härifrån.

För ett tag sen försökte jag få tag i två paket. De var uppenbarligen ett par resglada (alternativt veliga) paket, för det visade sig att de åkt fram och tillbaka flera gånger mellan ett antal platser.
Beslöt mig för att ringa Posten, hade numret i huvudet:

Beskriv vad du vill ha hjälp med, så kopplar jag fram dig. Vill du hellre knappa dig fram, tryck 1. Vad gäller ditt ärende?
- Paket.
Förlåt, jag uppfattade inte. Gäller det beställning, faktura, felanmälan, support eller övriga ärenden?
- Paket!
Förlåt, jag uppfattade inte. Välj ett av följande: beställning, faktura, felanmälan, support eller övriga ärenden.
- PAKET, PAKET, PAKET!!!
Ok, fakturafråga. Vilket telefonnummer gäller det?



Det är härmed konstaterat att Telia inte kan så mycket om paket.

1 kommentar:

  1. sv. nix jag har inte fått betalt för att skriva inlägget, där emot har jag inte betalat för pottan.

    SvaraRadera