fredag 23 december 2011

Aj!

Bild från www.mathem.se
Vi handlade mat idag. Jag säger så här: min nacke fick det inte lätt. Först detta att Twitter-Trasan tog i lite väl mycket vad gäller inköp. Hon fick till och med för sig att hon skulle rulla egna köttbullar, så det blev 3 kg köttfärs. Jag får väl göra ett storkok med tacos och frysa ner…
Men vi glömde visst Aladdin-asken i år, konstigt att Twitter-Trasan inte tänkte på det, hon som älskar choklad. Det får väl jag köpa i morgon bitti, det måste vi ju ha!!! Annars lär inte denna julen bli
Sen så, när vi nästan handlat färdigt i affären, åkte nacken med mig in i ett glasburksberg… Den mådde inte bra. Som ni kanske förstår. (Aj! Aj! Aj!)
Ja, ja, i morgon är det ju julafton. Nacken är nog bättre då. Lär väl hjälpa med julölen om inte annat...
Undrar förresten om Twittran kommer gilla min julklapp... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar