söndag 18 december 2011

En stolt voltare har ni här!

Jag fick applåder efter min fantastiska volt idag! Känner mig jädrigt stolt faktiskt!!! Men Twitter-Trasan verkade inte intresserad av att höra om det sen när vi satt och fikade. Undrar om hon är sur efter Ullareds-turen igår, jag tvingade ju henne att lägga tillbaka de tre Odd Molly-kopiorna ... Någon gräns får man väl sätta och hela kalaset gick ändå på 7 447 kronor... Förresten så gick jag och köpte en liten julklapp till Twitter-Trasan när hon trodde jag satt och löste sudoku i bilen igår... 
Nä, nu får jag gå och lägga mig. Det är ju en dag i morgon också. Förresten, var det något speciellt imorgon...?  Har för mig att det var nåt, men nu kan jag inte komma på det. Jaja! Twittran sitter i alla fall och lyssnar på något pysselprogram på SR:s hemsida, det får la hon göra då... Jag säger godnatt.

/ Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar