tisdag 12 april 2011

Varför solen alltid lyser i Karlstad

Man kan göra en undersökning gällande träning och födointag i mitt träningsspel Wii Active 2. En av frågorna gäller hur nyttig maten jag ätit under dagen varit. Jag får detta råd:
When grocery shopping, steer away from processed foods. Go for mostly natural food, which are usually found around the parameter of the grocery store.
Google översätter så här:
När matinköp, styra bort från förädlade livsmedel. Go for mest naturliga livsmedel, som vanligtvis finns runt parametern för den livsmedelsbutik.
Men vad betyder "parameter"? Ytterkant?

En annan fråga rör intag av frukt och grönsaker. Ju mer - desto bättre. Ska därför så fort jag kan bege mig till Hemköp i Karlstad. Där är nämligen godis frukt!

Herr Trollhare är fotograf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar