fredag 23 september 2011

Mer toalettkonfekt



Bilden hittade jag här.
Jag har läst Niceville, som nu finns ute som film på biograferna. Boken tycker jag är väldigt bra. Här är några rader:
"Mamma vet fortfarande inte om att jag har blivit utsparkad ur bridgeklubben eller att Patsy Joiner har skaffat sig en ny tennispartner. Jag blir inte bjuden på cocktailpartyn eller mottagningar för att fira nyfödda barn längre, inte på några tillställningar där Hilly är med. " ... "Jag försöker övertyga mig om att jag inte bryr mig om det. Jag sätter mig vid skrivmaskinen och går för det mesta inte ut. Det är så det går när man placerar trettioen toalettstolar på stans populäraste flickas tomt. Folk tenderar att behandla en lite annorlunda än förr."

Tårta från Cakecentral.

En annan form av toalettkonfekt.
Bilden hittade jag hos Ticho.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar